Fotopasprodutielijn

Allerhande foto's die je niet ter beoordeling wil zetten
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats reactie
Diebe
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Fotopasprodutielijn

Bericht Geplaatst:

Op mijn werk is men momenteel erg druk met de voorbereidingen voor de verhuizing naar een nieuw kantoor en daarbij hoort ook een nieuwe toegangspas, deze is met pasfoto en betekend een hele productielijn inclusief uitzendkracht (ik heb niet de tijd/ gelegenheid daar hele dagen te zitten).

De setup:
canonpowershot die gekoppeld is aan (en bestuurd wordt vanaf) laptop met rechstreekse verbinding naar database zodat de foto meteen gekoppeld wordt aan de persoon en achtergrond.

Afbeelding
F5,6 - 1/20 - iso 200

Een van de mensen die de uitleg krijgt over wat er gaat gebeuren en op een 2e scherm mee kan kijken of de juiste naam geselecteerd wordt.

Afbeelding
F5,6 -1/10 - iso 200
Omhoog Profiel Website Foto's
Wendy
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Fotopasprodutielijn

Bericht Geplaatst:

Wil je deze foto's beoordeeld hebben of zal ik ze naar "Ratjetoe" verplaatsen? :)

Leuk om te zien en leuke info zo. :D
Heb je geen last van de stoel? Zie je die niet op de foto?
Diebe
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Wendy schreef:Wil je deze foto's beoordeeld hebben of zal ik ze naar "Ratjetoe" verplaatsen? :)

Leuk om te zien en leuke info zo. :D
Heb je geen last van de stoel? Zie je die niet op de foto?
euhm gooi maar naar ratjetoe zo fotografisch technisch interresant zijn ze niet tis meer informatief bedoelt.

en nee die stoel zie je niet, in de database zit ook de bediening voor de camera en kan men nog schuiven en extra inzoomen voordat de foto opgeslagen wordt (erg handig prodcutiemiddel is het zo wel).
wilw
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

ken het, bij ons op het werk gaat het op dezelfde manier. alleen staan wij met onze snoet voor een hemeltjes-blauwe achtergrond :D . en itt pasfoto's mogen wij wel lachen naar het vogeltje :P
Plaats reactie

Terug naar “Ratjetoe (Niet ter beoordeling)”