Ik heb de indruk dat het addertje zit in het onderliggende account wat je nodig hebt. Nu nog gratis, maar je ziet al dat de uitgebreidere versie een betaald abonnement vereist.
De bedoeling is waarschijnlijk dat affinity stil blijft staan en alle nieuwe mogelijkheden in Canva in de betaalde Ai versie komen.Door nu de mensen gratis Canva te laten downloaden zijn ze af van de commotie en kunnen ze later terugslaan.
Ik heb geen idee wat Canva van plan is met Affinity, langzaam alles onder de betaalmodule steken zal het niet zijn want ze hebben hun gebruikers een belofte gedaan. Waarschijnlijk hopen ze gewoon op meer ai gebruikers die het daarvoor benodigde abo afsluiten, mensen zoals ikzelf die nu roepen geen generatieve ai te hoeven en die misschien over een tijdje toch overstag gaan ... Ik was al over naar Affinity Photo V2 en heb die kosten er tegen PS al uit dus gratis V3 (incl. publisher en designer) helemaal prima. De maandformule voor de ai kan misschien ook wel ingezet worden voor af en toe ai, kijk daar ga ik dus al he ...