Doortekening van het gras/landschap rechtsonder is niet eens nodig voor mij; had net zo goed volkomen zwart kunnen zijn. Mogelijk had het nog mooier geweest als de horizon gelijk liep met de onderkant van (het licht op) je rechtervoorruit maar dat zal vast geneuzel zijn.
Meen deze ergens eerder gezien te hebben (op zich niet erg), alleen was het toen nog een camper. En verdraaid, kijk is bovenop de auto, daar staat een dakluik open.
Lijkt er sterk op dat dit inderdaad eerder een camper dan een lijkauto is. Daar is de foto niet minder om trouwens:-)
Dank voor commentaar. Het is een lijkauto, je moet voorbereid zijn op je volgende fase, die ik omgebouwd heb tot camper. Daarnaast gebruik ik hem ook nog wel eens als dagelijkse auto.
Voordat ik deze lijkwagen op een geschikt moment en geschikte plaats ging neerzetten had ik de foto als concept bedacht.
Ik wilde het dakluik erop hebben, die keuze bepaalde heel sterk het camera standpunt. Daardoor ontstaat wel een soort van 'hik' in het lijnenspel.
Ik zag deze foto eerder op een forum dat niet gericht is op fotografie. Leuk dat een autotijdschrift dit beeld mogelijk wil tonen; zal wellicht op dat andere forum ook indruk maken