Dank Joop en Peter.
Fotosmurf schreef:
Het is zo slecht dat die jongen gehoorbeschermers op heeft, weet jij wel waar je doof van geworden bent
Ik weet wel zeker dat dat bij mij er zeker aan meegeholpen heeft, ik ben vroegâh best vaak naar rockconcerten geweest en toen had je nog geen controle op het aantal decibellen dat er geproduceerd werd, tegenwoordig wel, maar ik had het idee dat het deze avond er toch wel redelijk hard aan toe ging.
Wat betreft de lampen....ik heb aan de bovenkant al een stukje eraf gesneden waardoor er al 6 lampen(die vlakbij elkaar stonden) verdwenen en de rest van de lampen een beetje gedimd, want het is tegenwoordig allemaal van dat 'vervelende' ledlicht, wat soms best hard kan zijn.
Ook heb ik uiterst rechts een lampje van het balkon een sopje gegeven, maar ik zie nu dat ik eigenlijk nog 1 lampje vergeten ben.
Net boven het einde van z'n gitaar, het gedeelte waar je 'm stemt zeg maar, zit nog een rood lampje van een versterker of zo, dat lampje stoort mij meer dan de lamp die Joop bedoelt, want die stoort mij dan weer niet.
Dat rode lampje lijkt wel een dode pixel en zal ik op het grote bestand hier wel laten verdwijnen.

Ik heb ook de Exif erbij gezet, foto heb ik gemaakt met m'n oude compact camera die nu van m'n dochter is.
Met de meeste concerten is het niet toegestaan om een camera met verwisselbare lenzen mee naar binnen te nemen, dus vandaar deze keuze.