Ik weet niet of jij t was die dezelfde vraag in mijn gastenboek had gezet, zoja, zeg t ff dat ik geen 2keer antwoord, haha :p
Ik heb dezelfde lens dus. Ben ik op zich tevreden van qua scherpte etc. (Maar daarvoor ben ik hier, om te leren over scherpte en kleuren etc.. Dus op dat punt heb ik het misschien gewoon niet door dat hij minder zou zijn, maar voor mij op dit moment, lijkt het perfect!)
Alleen maakt hij erg veel lawaai als hij scherpstelt, mijn hond schrikt er altijd van.. Ik doe voornamelijk concertfotografie en bij een rustig nummer hoor je hem geluidjes maken. Soms gaat t ook redelijk traag eer hij scherpstelt (zit ie dan steeds te proberen, en steeds dat geluid!), op zich frustrerend als er net iets geweldigs gebeurt op het podium, maar valt eigenlijk te verwaarlozen, want zo vaak gebeurd t niet, en meestal komt het dan gewoon omdat hij niet genoeg licht had.. (Die bands waar ik heen ga hebben vaak nauwelijks licht mee)
Als je kijkt op mijn website naar de Epica foto's in vanaf mei 2008, alles wat tussen 24 & 70 zit, is met die lens gefotografeerd. (Als je in Firefox/IE een EXIF viewer hebt zitten kan je op mijn site "Link to image" klikken, en heen surfen, dan kan je wel rechtsklikken en EXIF bekijken)
Als je nog vragen hebt, vraag maar!
|