Het is 19 apr 2024 08:22


Fotografie in het nieuws,
begeleidende foto's niet groter dan 600 pixels aan langste zijde


Auteur Witte WNF-fotopetitie
 Witte WNF-fotopetitie
BerichtGeplaatst: 14 aug 2008 10:50 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8553
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Het Wereld Natuur Fonds (WNF) biedt premier Balkenende op maandag 18 augustus in Den Haag een speciale 'witte-fotopetitie' aan.
De witte-fotopetitie bestaat uit een selectie van 300 foto's van Nederlanders die op creatieve wijze hun bezorgdheid hebben geuit over de smeltende Noordpool.

De foto's maken deel uit van de 'witte acties' waarmee ruim 17.000 mensen de Noordpoolcampagne van het WNF de afgelopen maanden hebben gesteund.
Ze worden gepresenteerd in een reusachtige, witte kijkdoos, die om 13:15 uur door premier Balkenende wordt geopend.

Met het aanbieden van de witte-fotopetitie wil het WNF premier Balkenende laten zien dat Nederland bezorgd is en de regering vraagt om actie te ondernemen voor behoud van de Noordpool.

Het WNF pleit voor het vergroten van het aandeel duurzame energie in de Nederlandse energievoorziening en wil dat het kabinet zo snel mogelijk grootschalige productie van windenergie op zee mogelijk te maakt.

Het publiek op het Plein krijgt daarna ook nog de kans een kijkje te nemen in de kijkdoos.

Bron: Fotografie.nl


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Witte WNF-fotopetitie
BerichtGeplaatst: 04 sep 2008 15:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 95
Woonplaats: Ryptsjerk
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Goh, kom dit berichtje tegen, heb hier niks van meegekregen. Gezien dat dit ook een paar weken terug was en ik toen net op vakantie was waarschijnlijk.

Toen ik dit zag staan wilde ik toch even van de gelegenheid gebruik maken om de forumgebruikers eens een gewetensvraag te stellen:

Wat vinden jullie nu van alle campagnes rond klimaatverandering en het promoten van duurzame energie en dergelijke?

:swoon

Je hoort er heel veel over de laatste tijd, en aangezien ik werkzaam ben op het Arctisch Centrum te Groningen en de opleiding Kust&Zeemanagement in Leeuwarden volg, zijn dit issues die dagelijks de revue passeren voor mij en dus niet meer als "normaal" zijn. Met andere woorden, dit is onderdeel van mijn werk...

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van dit alles om eens reactie te krijgen van mensen die hier niet mee bezig zijn in de zin van vakkennis of persoonlijke intresse (of natuurlijk wel, zal vast niet de enige zijn hier).
:yes

Gr
Ruben


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed