-Iso 200
-Sluitertijd 1/160
-Diafragma f /3.3
2-Passiebloemvlinder

-Iso 200
-Sluitertijd1/60
-Diafragma f/ 3.5
3-Zonnepassiebloemvlinder

-Iso 200
-Sluitertijd 1/20
-Diafragma f /3.5
4-Zebravlinder

-Iso 200
-Sluitertijd 1/40
-Diafragma f /3.5

HIj is mooi hè, heb denk ik wel een uurTony schreef:Potver..............kan niet kiezen, maar ik kijk toch iedere keer weer naar die eerste
Yup, Blijdorp! Het waren er dit keer echt ontzettend veel terwijl ik juist dacht dat het een beetje over zou zijn...pipanda schreef:![]()
Schitterende serie!!!
Weer naar blijdorp geweest, of heb je een andere vlindertuin bezocht?
Sigma 150mmbetuwefotograaf schreef:Prachtige serie en welke lens heb je gebruikt.............?

De achtergronden probeer ik zo veel mogelijk op locatie te zoeken. In dit geval zoek ik naar vlinders die helemaal vrij zitten op een blad zonder dat er dan ook maar iets in de achtergrond kan storen. Natuurlijk lukt dat niet altijd, maar dan heb je in ps altijd nog graussiaans vervagen. geloof inderdaad dat ik het al een keer eerder hebt verteld maar ik kon het niet zo snel vinden. Heel eenvoudig: dupliceer je laag-> selecteer je onderwerp-> knip hem uit -> doe graussiaans vervagen naar smaak -> en stuf eventuele randjes weer terug met het gummetje ->maak weer 1 laagwilw schreef:... en als altijd ben ik nu ook weer jaloers op de achtergronden. Je hebt ooit uitgelegd hoe je dat doet ...
Paul 2 schreef:Prachtige serie, zo krijg ik ze dus n(ooit)![]()
Groet Paul