Opdracht Spreekwoorden anders. 1 + 2 + 3 + 4
- Cinemovie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Niets te doen hebben en dan gaan opschrijven wat je allemaal kan veranderen aan het sprreekwoord. En zo kwam ik op politie... de wet.. En ik moest iets anders hebben voor geest dacht eerst aan een mediterend iemand in de zin van geest veruiming.. toen kwam ik het oudje je tegen die nog niet afgeschreven was.. dus ja knippen en plakken.Gotchas schreef:Hoe verzin je het
- ruud_
- Lid

forum/viewtopic.php?f=12&t=12226&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was toch de bedoeling om een foto te maken naar aanleiding van de opdracht i.p.v zoeken in je archief naar een foto die je voor de opdracht zou kunnen gebruiken?
Vioto mag mij corrigeren als ik het mis heb.
Het was toch de bedoeling om een foto te maken naar aanleiding van de opdracht i.p.v zoeken in je archief naar een foto die je voor de opdracht zou kunnen gebruiken?
Vioto mag mij corrigeren als ik het mis heb.
haha geweldig, wat een ego... 
ik ga Ruud niet corrigeren
ik ga Ruud niet corrigeren
dat heb je goed jaPaul 2 schreef:Nr.3 goed bedacht, toch een puntje van kritiek, dit speekwoord valt onder het onderwerp dieren, en die zie ik niet, of jij moet een beest zijn?
alleen jullie mogen hem toch veranderen
@lubbert, geweldige invulling, maar een te grote ego
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Nee ik ben ook een lekker dier natuurlijkVioto schreef:dat heb je goed jaPaul 2 schreef:Nr.3 goed bedacht, toch een puntje van kritiek, dit speekwoord valt onder het onderwerp dieren, en die zie ik niet, of jij moet een beest zijn?
alleen jullie mogen hem toch veranderen
@lubbert, geweldige invulling, maar een te grote ego