Omdat het weer zulk een grauwe smoel trekt, ben ik maar even de schuur aan het opruimen. Om jullie een indruk te geven op deze gezellige hut even een paar snappies. Mannen voelen zich meteen volkomen thuis in deze oude schuur, dames lopen er vaak gillende weer uit. Heerlijk een plek voor jezelf waar het ruikt naar afgewerkte motorolie en zweetschoenen.
Ehhh... Ik ben dan van het vrouwelijke deel van de bevolking, maar ik voel me ook thuis tussen gereedschap en vind motorolie ook heerlijk ruiken.
Dus zet maar een nieuw kratje neer, kom ik er een halen!
Haha ik zet een paar stoelen neer Wendy wordt het nog gezellig daar. Ehh zitten wel wat enorme spinnen één heel grote die Harry heet. Vlien tis even wennen maar als je het eenmaal geproefd hebt, wil je niet anders dan de geur van een oude HD...
Hey, mijn oude Tomos !!, sorry Puch
Ik had een Tomos, precies zo eentje ! 2 versnellingen, handgeschakeld !
Ook een gave fiets trouwens.....
Leuk overzicht en inkijk in de psyche van Peter de Mooij (herken de man aan de inhoud van zijn schuurtje....)
Ja dat geeft zeker een stukje openbaring van de mens die deze oude dames onder de paardendekens in zijn schuur aan de ketting heeft liggen. Enkel op zonnige dagen wil ik er wel eens opklimmen anders doen ze rottig tegen me en blazen de schuur vol rook