Mendel schreef:
Scherpte ziet er goed uit, je standpunten en vooral je gebruik van licht ontberen voor mij toch enige sfeer.
Bij de eerste had ik toch wat meer afstand of groothoek genomen.
Tweede is mischien de beste uit de serie, vraag me af wat een extreem laag standpunt voor de foto had gedaan.
Derde en vierde zijn minder als standpunt, en beeldopbouw.
Vijfde kan ik weinig fotografische uitspraken over doen.
Ik ben in 10 min tijd als een gek door het gebouw gehold en heb foto's geschoten omdat doods bang was. De security zit in hetzelfde gebouw en ziet uit op de ruimtes waar ik geweest ben. Ook controleren ze daar super streng. Kwam verslaafde tegen (voelde me er niet veilig).
Wat de foto's betreft, de eerste van het gebouw was gemaakt toen tegen hekwerk aan stond had dus weinig ruimte (of in bos of tegen hekwerk aan) en is ingezoomd. Bij de tweede foto was ik na boven geklommen over een vergelijkbaar trappetje als op de foto (freaky natuurlijk) heb daar naar links en rechts foto's genomen en terug gegaan deze foto was na links toen op trap stond want het dak leek me niet echt veilig hoe het er anders uit had gezien wil ik ook weten maar ga zeker niet meer terug erheen. Nummer drie is door een hekwerk heen gemaakt toestel door herkwerk en op de gok maken (kan alleen door gat kijken maar beeld niet op scherm zien) en over 4 ben ik zelf wel erg tevrenden ik vind het wel wat hebben. Nummer 5 is er gewoon voor de gein bij trefde het ergens midden in het gebouw aan.
Al moet je toegeven dat ik met nummer 2 zelf ook het meest tevreden ben
Liefs Laura