Heel goed gezien. Leuk voetenbankje
de foto oogt goed scherp met heel mooi licht in je foto.
P.s. ik heb al geoefend met tussenringen en de 150 mm. Eigenlijk heeft dat alleen nut op de kortste instelafstand van de lens. Werkt dus wel bij hele kleine beestjes die je wat groter op je foto wil hebben. Maar je moet er dan dus wel helemaal bovenop kruipen. Rondlopen met constant die tussenringen ertussen heeft niet zo veel zin omdat je toch vaak een wat grotere afstand tot het onderwerp hebt en wat grotere beesten passen dan al gauw niet meer helemaal in beeld. Wat ikzelf eigenlijk wel altijd wil. Dan kun je wel weer een grotere afstand nemen maar dan heb je de tussenringen er eigenlijk voor niks tussen zitten. en mis je weer wat stops doordat die tussenringen licht vreten.
Dat het alleen zin heeft op de kortste instel afstand is dus best logisch als je de werking van tussenringen bekijkt

Met tussenringen vergroot je de V afstand. en je verkort de U afstand
Bij mijn telelens heeft het dus wel heel veel nut omdat ik anders op +/- anderhalve meter van het onderwerp moet blijven in het hele berijk van de lens. Maar vlinders passen dan b.v. ook niet meer in het beeld als ik de hele set ertussen zet.
Dus als je nog steeds loopt te dubben over tussenringen bedenk dan dat het alleen voor echt hele kleine beestjes is of detail foto's. En dat je er echt helemaal bovenop met duiken
Of die ringen op je telelens zetten. Maar foto's met de 150 mm zijn kwalitatief beter