Het weer was heel wisselend,overheersend bewolkt en redelijk veel wind.

f/9 ,1/320 sec,iso 250,70mm.
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden

Mendel bedoel je zoietsMendel schreef:Mooi stukje natuur, pano uitsnede leent zich er goed voor. Goede scherpte, belichting, en kleuren. Alleen de aandachtcurve bij deze opname blijft laag, het vervallen hekje leent zich denk ik voor een meer (van dichterbij) prominentere rol.

Helaas ging dat niet er stond vrij hoog gras voor,ik heb hier ook al wat sprieten moeten wegpoetsen,dus vandaar dat ik niet helemaal voor het water ben gegaan,bedanktkorandoke schreef:als ik kijk, blijf ik ronddolen naar een aandacht punt.
er had mss wat meer water opgestaan voor de weerspiegeling
greets

Ja dit is het uithofgebied achter die 3 grote flat`s en Den Haag heeft wel degelijk mooie stukjes,maar helaas zijn ze vaak zo klein en moet je op passen dat er geen storende elementen te zien zijn (zegt ook deze niet Hagenees maar Brabantsemomentum60 schreef:Is dit langs de Lozerlaan?
Mooie rustielke opname....
Den Haag heeft best wel veel te bieden hoor.....!(zegt deze niet-Hagenees...)

Paul ,Den Haag heeft zeker mooie plekjes en Limburg is zeker ook heel erg mooi,ben vaak in Euverum en Gulpen geweest,alles is daar nog ruimtelijk,bedankt voor je mooie commentaarPaul 2 schreef:Louise ik kan niet kiezen,(rijmt)
Ik vind de update net zo mooi als de pano.![]()
Mooie plekjes heeft Den Haag, zegt een Haagenees in Limburg.![]()
Groet Paul