rubendv schreef:
Vind je spotlight pagina een erg leuk idee trouwens, zal het idee niet jatten voor mezelf

maar erg leuk bedacht. Idee ergens vandaan of zelf bedacht?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer!
Maar het zal vast ergens vandaan komen, het meeste is immers al een keer gedaan.
rubendv schreef:
Enige minpunt wel is het gebruik van nieuwe pagina's voor je galleries. Dit had je volgens mij ook makkelijk kunnen combineren met je links/rechts navigatie op de rest van je site. Maakt het nog meer 1 geheel. Dus rechts de Thumbs en links de foto's in volledig formaat dan.
Dit zou ik graag nog een keer willen doen, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten doen! Porta maakt als het ware een nieuwe html pagina waarnaar je moet verwijzen. Hoe ik dat moet integreren in een bestaande html pagina.. geen idee!
rubendv schreef:
Laatste punt van kritiek

Kan je foto op beginpagina, spotlight en links niet helemaal zien, ze zijn net te groot voor mijn scherm (1280*800 px). (In Full screen mode ziet beter uit, maar word over algemeen door weinigen gebruikt)
Of dit aan de foto ligt of aan de algehele verhoudingen van de pagina weet ik niet... Ik ben echt geen genie met websites en dit was de eerste website die ik heb ontworpen... Hoe je de verhoudingen aan de verschillende browsers en schermresoluties van de verschillende bezoekers kan aanpassen...? Geen idee!
Ook wil ik nog eens proberen of ik het venster zelf kan laten staan en de rechterkant bij meer tekst kan laten scrollen. Bij links zie je dat nu bijvoorbeeld. Er komt teveel tekst en dan komt er een scrollbalk. Eigenlijk wil ik alleen het tekstgedeelte laten scrollen en niet de hele pagina... Snappie?!
Thanks voor je input!