sho man schreef:
Rob Pieters schreef:
pafeme schreef:
ook ik ben het helaas eens met mijn voorgangers..
Geen probleem
Wilde de naam/plaatsing even verduidelijken, geeneen reactie vind ik pas jammer maar helaas
Grtn Rob
Ik snap niet wat je bedoeld Rob je schrijft geen één reactie vindt ik pas jammer.
maar ik zie toch duidelijk 3 reacties.
san schreef:
Maar verder vind ik er niet zoveel aan, sorry
van san zie hierboven van pafeme die je zelf quote en van wilw
Ze geven geen tips of vertellen niet wat ze niet mooi vinden maar een reactie is het m.i. wel
maar nu weer even on topic
Ik vindt de foto niet mooi.
te druk, veel verschillende kleuren in stenen en water oogt lang niet overal scherp deze foto houd niet lang mijn aandacht vast.
In de achtergrond links, zie ik ook nog iets, en dat had van mij volledig onzichtbaar mogen zijn (clonen, poetsen maar weg er mee.)
groet Sieger
Ik probeerde te zeggen dat niemand zich hoeft te verontschuldigen als men de foto niet mooi vindt
Helaas, sorry enz is bij mij dus meer van toepassing als er niemand reageert.
Ik schreef dit na een reactie, hieruit kun je opmaken dat ik niet bedoelde dat er niet 1 reactie was
Ik begrijp dat je het wel zo zou kunnen lezen, hierbij dan ook even hoe ik het bedoelde
Met de achtergrond ben ik bezig geweest, maar ik heb uiteindelijk gekozen het zo te laten mede omdat het de vraag blijft wat het is waar de duik naar toe lijkt te gaan (geknakte bamboestengel en een ijspegel), nu vind ik het weer jammer dat het niet zo is overgekomen
Ik hoopte dat het de aandacht juist wel zou vasthouden.........
Wat ik dus absoluut niet jammer vind is als er wat voor reactie dan ook wordt gegeven, anders zou ik de foto niet moeten plaatsen, hoewel ik het zelf (ook) best lastig vind om iets over andermans foto te zeggen
Bedankt voor alle reacties !
Grtn Rob