barmsijs schreef:
oke ik moet er dus rekening meehouden dat ik ook goed licht in het gezicht heb.
nee niet helemaal begrepen wat ik zei
je moet je voor je de foto maakt afvragen wat wil ik laten zien. denk dat het daar ook begint met de foto (ik betrap me zelf er ook op dat ik dat te vaak vergeet, maar neem dat zeker wel mee in de foto die ik plaats)
Citaat:
ik kijk veel naar de foto's hier en dan vooral de foto's van vogels die vind ik prachtig van de meeste. en daar gaat dan ook mijn meeste intresse naar uit.
vergis je niet in vogel fotografie meeste mooie vogelds worden geschoten met veel mm en gruwlijk veel geduld. 2 dingen die ik nog niet(mm) heb en geduld................

misschien wel ooit zal vinden.
Citaat:
misschien dat ik daarom niks zie in wat ik nu doe. vind een beeld , of iets anders, tegen een witte achtergrond niet veel aan uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. een protret van iemand vind ik al helemaal moeilijk heb het bij de vriendin geprobeerd maar is helemaal niks.
toch snel iets gaan zoeken wat je aanspreekt dat leert echt sneller
Citaat:
maar goed we gaan het van de week gewoon weer proberen en veel kijken hier en hopen dat ik het snel leer allemaal.
Ai lees hier ook een persoon met heel veel geduld......

(NOT)
Citaat:
ik had het wel wat makkelijker verwacht allemaal maar daar was ik al gauw achter dat het dat niet was.
Als het makkelijk zou zijn hadden we hier meer dan 1000 active gebruikers op het forum
groet Sieger
ps niet de moet opgeven maar iets gaan fotograferen waar ook je intresses liggen