Jeroen
Op Schokland + update
Strak en mooie vignetting, goed contrast helemaal mijn stijl. Vette blauwe lucht, misschien dat je dat duffe wintergroen nog met groen iets kan opkrikken zodat het net zoals de lucht erafknalt zonder gemaakt over te komen het is maar een ietsiepietsie. 
Jeroen
Jeroen
Leuk doorkijkje!
Goed gezien. Leuk vastgelegd!
Goed gezien. Leuk vastgelegd!
- Maribex
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooi beeld, met die repeterende betonnen constructies en de doorkijk.
Ik moest even wennen aan de flink verzadigde kleuren. Als 'normale' foto zou ik bij foto 1 de lucht te 'blauw vinden, en vind daarom de update beter geslaagd omdat het geheel hierdoor ook surrealistischer wordt.
groet,
Martin
Ik moest even wennen aan de flink verzadigde kleuren. Als 'normale' foto zou ik bij foto 1 de lucht te 'blauw vinden, en vind daarom de update beter geslaagd omdat het geheel hierdoor ook surrealistischer wordt.
groet,
Martin
Dat blauw is anders ook neppie als je er naar kijkt maar daardoor is het groen iets opgetrokken een mooie evenredigheid tov de natuurlijke polarisatie van de lucht:)
Dus sureeel en mucho mooier
De Update dus 
Jeroen
Dus sureeel en mucho mooier
Jeroen
-
polariteit
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
origineel is erg gaaf om te zien, vooral lijnenspel en diepte zijn erg mooi. steekt ook lekker af tegen de lucht. gras is naar mijn mening niks mis mee, zo ziet het er nu eenmaal uit in deze tijd van het jaar. de update is mijn inzien niet echt een verbetering