Ik wil wel een reactie geven.
Ik ben in technisch oogpunt nog niet perfect, maar ik kan wel natuurlijk zeggen wat ik wel zie.

Ten eerste: leuke foto's om naar te kijken.
Ikzelf ben dan ook dol op kleurtjes.

De eerste foto is een leuke overzicht-achtige foto, maar het groen op de blaadjes tussen de lampen doet het blauw een beetje vervagen.
De tweede foto is leuk, maar ikzelf zou het onderwerp dichterbij gehaald hebben / een kleinere uitsnede gemaakt hebben. Het licht tussen de bomen trekt je ogen snel weg van het onderwerp. En dat is jammer, want het staat er leuk op.
De derde foto vind ik goed. Mooie lichtjes en de reflectie in het water is erg leuk. Misschien was een lager standpunt leuker geweest, maar ik durf zo niet in te schatten hoe het met de reflectie op het water gaat.
De vierde foto is leuk. Veel mooi blauw licht dat slechts nauwelijks gestoord wordt door groene blaadjes zoals op de eerste foto.
De vijfde is ook leuk gekleurd, maar de felle lampen op de grond trekken erg de aandacht naar zich toe.
De zesde foto is heel leuk. Maar de lamp linksonder trekt veel aandacht en een kleinere uitsnede zou de foto veel mooier maken en het onderwerp echt naar voren halen. Is verscherpen nog een optie?
Foto 7 is erg leuk als je van shiny bright colors houdt, maar volgens mij is die zowaar overbelicht?
Dat kan aan mijn halve technische kennis liggen, maar zo komt het op mij over.
De beweging van de mensen linksonder vind ik grappig en geeft het wat levendigheid.
Foto 8 toont goed aan wat belichting kan doen in nachtfotografie en ik gebruik het als een leerzame foto.

Na nog wat bewerking zou ik foto 6 als beste kiezen.
Maar ook omdat het een leuke situatie weergeeft, de rest is wat statischer.
-Edit: dikke vingers maken typo's.