Haha... Dat was een warm daggie voor zo'n happening

Uiteraard nog gefeliciteerd

Ik vind beide foto's eigenlijk wel geslaagd. Hoop werk geweest, zeker die eerste

Het 'oudbollige' van foto 2 vind ik juist wel mooi.
Ik ben zelf geen expert, maar misschien toch 2 dingen die ik anders had gedaan. Misschien kan je er wat, misschien is het wel helemaal niks..
Bij foto 1 zou ik de achtergrond iets in perspectief zetten. Nu zijn de foto en de achterwand 2 aparte dingen. Ik denk dat als je de achtergrond wat meer perspectief geeft, het net lijkt alsof ze OP de achtergrond staan. Overigens wel knap gedaan met die schaduw van die mensen.
Foto 2 vind ik het oudbollige wel staan. In eerste instantie vallen de beide zijkanten niet echt op, maar als je wat langer kijkt trekken ze toch wat aandacht. Ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar ik denk dat het te maken heeft met de kleur. Misschien kan je de kleuren wat dichter bij elkaar brengen zodat het nog wel aanwezig is, maar niet zo sterk de aandacht trekt.
Nogmaals, het is maar een idee. Ik ben ook pas net begonnen dus ja, wat heb ik nou te vertellen... haha...
edit: Ik zie overigens ook bij foto 1 dat je schaduw in je tekst niet helemaal goed staat. Misschien een klein detail, maar het viel me wel op. Ik zou die gelijk zetten met de schaduw van de personen

Verder,

werkie