Bedankt voor je reactie.
shooter:
Citaat:
Het ziet er weer mooi uit, maar ik vind hem toch echt te klein om fatsoenlijk te kunnen beoordelen.
Deze is nog geen 740px op de lange zijde (kader mag je natuurlijk niet mee rekenen), en op die grootte lijkt alles scherp....
Al mijn foto's zijn dit formaat en deze opmerking heb ik nog nooit gehoord

Ik kan op dit formaat zelf de haartjes op de rug en pootjes zien dus het is scherp zelfs op dit formaat.

Het beestje zelf is overigens ongeveer net zo groot als een rode mier, niet bepaalt groot dus.
Als het beestje er te klein opstaat zou je ook kunnen zeggen dat ik zou moeten croppen om de foto te kunnen beoordelen, maar dat ga ik natuurlijk niet doen. Want het gaat mij juist om de compo
mijn scherm is trouwens niet zo groot, en in dit formaat moet ik nog scrollen om de hele foto in zijn geheel te bekijken
Daarbij is 740 pixels binnen de marge van wat wenselijk is op dit forum. en dat kun je lezen in je eigen topic
Dus groter als dit gaan mijn foto's niet worden
Gotchas; in de achtergrond ligt een stuk schors in het water. het stuk onderwater wat nat is zie je hier als grijs en daarboven was het erg roodbruin. wat ik in ps wat extra heb aangedikt. de sprankeltjes en glitertjes komen van de waterlijn en de zon.