-----------
Uitzicht op de Edersee vanaf Schloss Waldeck
-
Manon Kleine
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Laatst gewijzigd door Manon Kleine op 08 mar 2016 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tony
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
foto toont wat grauw en ook een wat blauwe waas, de weergoden waren ook niet echt perfect voor een foto zo te zien. de comp. is wel mooi
heb je de foto nog naverscherpt na het verkleinen, de foto mist ook wat scherpte
- Say Cheese
- Lid

- Geslacht: Man
Ik volg Tony. Door het grauwe weer mist te foto kleur, een heerlijk ochtend- of avondzonnetje zou je foto 100x mooier gemaakt hebben!
Zo heb je meteen een reden om nog eens terug te gaan
.
Zo heb je meteen een reden om nog eens terug te gaan
- momentum60
- Lid

Wel een fraai uitzicht; je zou de foto nog wat kunnen "pimpen"
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Sluit me aan bij voorgangers, je beeldopbouw en het mooie landschap zijn sterke pluspunten van deze plaat.
In de nabewerking iets frissere contrasten meegeven zouden hem aangenamer op het netvlies doen vallen.
In de nabewerking iets frissere contrasten meegeven zouden hem aangenamer op het netvlies doen vallen.
Ik zou die borders verwijderen. Door het zwarte valt de contrastloosheid iets meer op.
Ik las laatst dat borders (kan ff niet op de nederlandse naam komen) vrijwel altijd afleiden. Als een foto niet goed is wordt hij niet beter van een border een foto moet vanuitzichzelf spreken.
Nog los of je dat wlt vind ik het enorm afleiden en vraag me af of je hem nog een keer wilt plaatsen zonder.
Ik las laatst dat borders (kan ff niet op de nederlandse naam komen) vrijwel altijd afleiden. Als een foto niet goed is wordt hij niet beter van een border een foto moet vanuitzichzelf spreken.
Nog los of je dat wlt vind ik het enorm afleiden en vraag me af of je hem nog een keer wilt plaatsen zonder.