Het is 20 jul 2025 22:45

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Laantje in hdr + update
 Laantje in hdr + update
BerichtGeplaatst: 17 sep 2010 10:14 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Gotchas schreef:
Vind de kleuren en belichting wel lekker in de plaat, maar mis wel een beetje scherpte.
Het verschil tussen foto 1 en foto 2 is voor mij minieme, kan niet zeggen dat de een stuk prettiger kijkt dan de ander. Qua compositie vind ik de foto toch op de een of andere manier iets missen, of iets te recht toe recht aan misschien :unsure

heb je wel gelijk aan. volgende keer iets minder saai maken.(en scherper :blush )

zal over een maand nog eens een opname maken.

Laatst bijgewerkt door bebogard op 17 sep 2010 11:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Laantje in hdr + update
BerichtGeplaatst: 17 sep 2010 11:25 
Lid
Fotografie

Waar heb je op scherp gesteld? Ik vind de onscherpte wel meevallen en de HDR goed gekozen. Tonemappen (overdreven dan) vind ik meer voor Urban en ben blij dat je die erg terug gedraaid hebt. Ik zou alleen nog een beetje tegenhouden/burn bij de doorkijk achterin waar nu een beetje meer licht is dan bij de rest.

Profiel op dit foto forum
 Laantje in hdr + update
BerichtGeplaatst: 17 sep 2010 11:31 
Lid
Fotografie

duckie schreef:
Waar heb je op scherp gesteld? Ik vind de onscherpte wel meevallen en de HDR goed gekozen. Tonemappen (overdreven dan) vind ik meer voor Urban en ben blij dat je die erg terug gedraaid hebt. Ik zou alleen nog een beetje tegenhouden/burn bij de doorkijk achterin waar nu een beetje meer licht is dan bij de rest.

zal ik doen bij de update. licht is minder geworden. Maar ik twijfel nu over het effect.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2