Bedankt voor jullie meningen, wordt gewaardeerd, ook al zal ik er niet altijd wat mee doen.
Citaat:
Zou alleen een iets hoger standpunt hebben genomen hier,
zodat er wat meer blik op de weg zou zij
Een iets hoger standpunt had niets uitgemaakt, in dit geval lag ik op de grond, maar als ik stond was het standpunt wel anders maar zag je niets meer van de weg omdat die een groot camber heeft.
Citaat:
Ik vind de kleuren wel wat vreemd, en met name de grote verscheidenheid daaraan maken het beeld wat onrustig.
De een vind dat juist geweldig, de andere onrustig, jammer. Kun je misschien verwoorden waar die onrustigheid in zit?
Citaat:
Zou ook dat randje waar Maribex het over heeft eraf hebben gehaald.
Ik ga me hier welligt niet gelieft mee maken, maar vooruit, hier gaat ie:
Ik begrijp dat jullie dat vinden, wat ik wel opvallend vind is dat iedereen dat een keer gemeld moet hebben, het lijkt haast of we hier aan het stemmen zijn of dat randje wel of niet weg gaat...Dat randje gaat niet weg om diverse redenen, 1 rede is al eerder door mij gegeven, de andere rede is omdat er dan geen hoogte overblijft van de foto, ik wil geen foto met verhouding 1:2 hebben en van de zijkanten ga ik ook niets afhalen om redenen die jullie vast kunnen raden.
Het is goed dat iedereen zijn mening geeft over een foto, ook negative opmerkingen zijn welkom bij mij, maar we moeten er wel voor zorgen dat we zelf kritisch naar een foto blijven kijken en niet klakkenloos de opmerkingen van anderen gaan kopieeren.
Neem nou Akira (sorry, maar ik val je niet aan hoor, ik gebruik je als voorbeeld): Jij geeft je mening over de kleuren, heel goed en vooral blijven doen! Maar daarin spreek je dat de foto onrustig wordt door de kleuren, vervolgens zeg je dat je wil dat ik het enige rustpunt in de foto er af moet snijden, het enige punt waar geen felle kleuren zijn weg halen, dan blijft er enkel kleur over. Heb je je laten leiden door andere of is dit echt je eigen mening?
Bob
Ps, ik kan mijzelf soms wat hard uitdrukken, maar ik bedoel het allemaal niet vervelend, enkel als discussie!