Ik helemaal nieuwsgierig naar de zelfportretten, kan ik er helemaal geen vinden!Ebbot schreef:Vreselijk ja.
En dat Vioto dat graag wil, is ook wel te begrijpen.
De meeste zelfportretten op dit forum zijn van hem.
Projectweek : Diagonaal
- Charley
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Heb nog genoeg portretten van Vioto, of is dat niet de bedoeling ?
En nee die plaats ik niet (al is het maar omdat ik het dan 10x zo hard terug krijg)
En nee die plaats ik niet (al is het maar omdat ik het dan 10x zo hard terug krijg)
- Tony
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
de diagonaal week is achter de rug
leuke resultaten en ik heb er toch weer van geleerd. dat is voor mij wel een van de redenen om mee te doen.
wel is het jammer dat het niet door iedereen word afgesloten, ook al heb je niet alle dagen ingezonden dan is het toch leuker voor alle deelnemers als er een slotwoordje/afsluiting word gemaakt, zo ook het niet meer reageren bij de andere deelnemers ter afsluiting. dit maakt een motivatie om mee te doen toch minder voor iedereen ... jammer
wel is het jammer dat het niet door iedereen word afgesloten, ook al heb je niet alle dagen ingezonden dan is het toch leuker voor alle deelnemers als er een slotwoordje/afsluiting word gemaakt, zo ook het niet meer reageren bij de andere deelnemers ter afsluiting. dit maakt een motivatie om mee te doen toch minder voor iedereen ... jammer