Mooi karretje hoor.. Wat is je afmontage? ik herken hem niet meteen. Trapt die ook lekker?bebogard schreef:misschien ook aan Nagtie laten zien

Najah! , watje!Henry schreef:Mooie fiets.... alleen voor mij is het inmiddels te koud om te fietsen

...maar jij hoeft maar een klein stukje naar je werk te fietsen...Ebbot schreef:Najah! , watje!Henry schreef:Mooie fiets.... alleen voor mij is het inmiddels te koud om te fietsen
<-- stoere 6-jaar-oude-inmiddels-6-keer-gerepareerde-citybike-rijder.
Weer en wind, sneeuw en hagel, 40 graden boven en onder nul (nouja...)...

Hallo Nagtie,Nagtie schreef:Mooi karretje hoor.. Wat is je afmontage? ik herken hem niet meteen. Trapt die ook lekker?bebogard schreef:misschien ook aan Nagtie laten zien
Ik heb al een tijdje een redelijke fiets, ben nu aan het sparen voor een top racer, met een top afmontage, die ook nog eens perfect bij mijn maten en dergelijke past. Tot die tijd heb ik genoeg aan deze, en voor de bergen kan ik er 1 van mijn broer lenen.
Groeten Niels

7 kilometer en ik doe er 15 minuten over. Dat zijn geen sporttijden, maar als je mij ziet snap je dat ik echt een versterkte stadsfiets nodig heb met stalen velgen & dikke spaken, slechts 3 versnellingen en extra brede banden.Henry schreef:...maar jij hoeft maar een klein stukje naar je werk te fietsen...

Bergop, oa. Tourmalet, heb ik echt mijn triple nodig, maar ik ben dan ook 60+Henry schreef:Kom op Nagtie! Ik heb ook een dubbel op mijn fiets. Een triple hoort thuis op een mountainbike. De hellingen die je met zo'n fiets pakt, die zijn pas stijl

Psht.. tis hier nu -18,5 en ik fiets gewoon hoor! Maar dan wel op een gewone boodschappen fiets he! :pHenry schreef:Mooie fiets.... alleen voor mij is het inmiddels te koud om te fietsen