Jessie, Bob en ik ook moeten lachen omdat het het evenement is waar je je l.l uit je broek kan laten hangen evenement is geworden. Als je langs gaat voor gadgets ed kun je beter naar een echte fotobeurs als de fotokina of diegene in Nieuwegein in het begin van het jaar ed.
Als je daar rondloopt zou je eigenlijk net zoals die gasten van DigitalRev een Nikon strap op een gehuurde 1DsMkIII moeten zetten en rondlopen. Je wordt niet goed van de mensen die alleen maar staan te kijken wat voor rood randje je hebt en wat voor badge er voorop je body zit.
Kijk voor de gein eens naar die foto met die 'fotografen' Rechts onder zit er iemand die creatief wil doen en op goed geluk zijn 70-200 met zijn pols gokt op het onderwerp, de omnibounces die schuin omhoog een plafond proberen te halen van 16 meter hoog met een stand plafond die al het licht absorbeert. Sommigen zien dat hun foto's te donker worden en zetten hem dan maar met wroeging rechtvooruit maar nog steeds te ver van het onderwerp af om een omnibounce daadwerkelijk te kunnen laten functioneren.
En zo zijn er nog een heleboel dingen op die beurs, zoals de onderwerpen. WtF moeten DJ's met dansmariekes op een Canon stand???? Het is net zoals de HCC dagen, dat was ooit leuk, maar is een zinloze actie en je komt met veel rommel thuis die waarschijnlijk bij hetzelfde bedrijf via hun website goedkoper had kunnen krijgen.

Ik raad iedereen een keer aan om te gaan, maar als je geweest bent dan ben je genezen.
Echt als ik zou gaan, dan zou ik echt voor de leut 2x een 1DsMkIV huren met een 200L IS USM f/2 en een 50L USM f/1.2