Vind het een heerlijke plaat, zit een geweldig sfeertje in en er is een hoop te zien!
Compo mooi symmetrisch en fijn laag standpunt.
Kleurtoon kan ook wel smaken, kortom een fijne plaat om naar te kijken
erg mooi! Hoewel je van alles aangeeft over de voorspelbaarheid vind ik het een boeiende plaat met erg mooie contrasten en kleurstelling. Smaakvol bewerkt!
Bovenaan is een update met perspectiefcorrectie, voor diegenen die dit liever hebben. Ikzelf vind die zonder mooier. Doordat de muren "omver vallen", lijkt alles nu net groots, zoals het daar ook werkelijk is. Met de correctie is dat effect deels verloren. Mijn gedacht althans.
Laatst gewijzigd door Jochenvde op 30 nov 2010 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
mooie plaat spreekt mij erg aan maar als je de update onder je andere foto zet is het makkelijker te vergelijken en dat doe je op je eerste bericht op bewerk klikken.
Alleen enige kleine puntje zijn de schimmen rechtsonder. Die had ik het liefst helemaal niet gezien.
Wat is de sluitertijd die je hierbij gebruikt hebt?
Ontzettend mooie plaat hoor, echt een verdiende TC!
Maar ik zie hem denk ik toch liever recht:
Je hebt geen bezwaar tegen bewerken dus ik dacht ik waag het erop, als je wilt dat ik hem weg haal moet je gewoon roepen hoor.
Tja deze bewerking wint het voor mij. Knap gedaan Jeße. Zou je kunnen vertellen hoe je dit zo netjes voor elkaar hebt weten te krijgen? Welk programma heb je gebruikt, wat heb je precies gedaan, waar moet je op letten e.d. Misschien zou je daar zelfs wel een kleine tut over kunnen schrijven, want vertekening netjes wegwerken, vind ik in ieder geval nog niet zo eenvoudig als het lijkt. Ik heb er gelukkig ook bijna nooit mee te maken, maar juist voor die ene keer dat ik er tegenaan loop zou een tut heel handig zijn.