tint93 schreef:....Ik was op een feestje, en daar was een aardige fotograaf, die van iedereen foto's maakte. De foto's kon je op zn site zien, maar er staat nogal wat ongewenste tekst enzo in. Natuurlijk kan dat verholpen worden tegen betaling.... Aangezien ik daar niet veel zin in heb, dacht ik, misschien kan het wel weg ge-shopt worden ofzo. Ik heb zelf al wat pogingen gewaagd, maar daar is niet veel uit ge komen. Ik vraag me af of het wel kan...
Tja, die ongewenste tekst is er natuurlijk niet voor niks. Deze fotograaf leeft misschien wel van zijn foto-inkomsten of heeft duurdere spullen gekocht met als doel deze terug te verdienen via dit soort opdrachten.
En of "het kan": NEE, natuurlijk kun je dit niet maken! Als je geen foto's wilt betalen aan de (semi) beroeps, maak ze dan gewoon zelf. Je hebt immers een camera
Het is trouwens voor het eerst dat er een slotje van een bericht af valt. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt

Misschien toch nog maar even naar de oorzaak zoeken. Moet je niet elke keer last van hebben