1

2

3

update van foto 2

Ik weet niet wat je er mee hebt gedaan, maar dan zie ik toch liever de oorspronkelijke fotobebogard schreef:update van foto 2 erbijgezet

dank je voor het kijken.Sophie schreef:vind de 2e foto het mooiste, kijkt gewoon heel lekker weg voor mijn gevoel zo met dat pad en die prachtige bomen! Hopelijk heb je niet al teveel blauwe plakken? En gelukkig dat je apparatuur ook nog heel is!

Is ook mijn eerste gedachteMaribex schreef:Mooie uitsnedes van fraaie wintertaferelen die rust uitstralen. Kan ik van genieten.
Alhoewel ik het zelf nooit snel zal opmerken (wordt m.i. doorgaans iets te snel geroepen, want vrij natuurlijk bij sneeuwfoto's met een blauwe lucht) vind ik persoonlijk foto 2 net iets te blauw, en dan heb ik het vooral over de sneeuw die meer op de achtergrond te zien is.
groet,
Martin
hm, "geluk gehad" dus. Maar ach, dat kan je ook zonder camera's overkomen, maffe gladheid van de laatste tijd!bebogard schreef:dank je voor het kijken.Sophie schreef:vind de 2e foto het mooiste, kijkt gewoon heel lekker weg voor mijn gevoel zo met dat pad en die prachtige bomen! Hopelijk heb je niet al teveel blauwe plakken? En gelukkig dat je apparatuur ook nog heel is!
gelukkig alleen wat kneuzingen. volgens mijn vrouw eigen schuld, moet je maar niet met 2 camera's op pad gaan