Rook - abstracte foto "UP-DATE"
- flipjetiel44
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
zeer goed geslaagd en erg smaakvol
met de TC
- Papa100
- Lid

- Contacteer:
Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Super, dat deze foto een TC heeft gehaald. Doet me goed!
Wolves fotografie, bedankt voor je uitleg. Er zit toch een klein adertje onder het gras. De scherpstelling is wel even zoeken, hoor. Maar alles goed ingesteld (S125, F8/11, ISO 100/160) dan kun je mooie resultaten bereiken.
gr
Peter
Super, dat deze foto een TC heeft gehaald. Doet me goed!
Wolves fotografie, bedankt voor je uitleg. Er zit toch een klein adertje onder het gras. De scherpstelling is wel even zoeken, hoor. Maar alles goed ingesteld (S125, F8/11, ISO 100/160) dan kun je mooie resultaten bereiken.
gr
Peter
- Ebbot
- Lid

Wierrook is voor mij helaas een goed middel om mij weg te jagen.Wolves fotografie schreef:Eigenlijk zijn rookfoto's juist heel makkelijk, het moeilijkste is de geur van de wierook te tolereren.Ik moet nog altijd een keer wierook zijn te vinden die wat minder sterk ruikt.
Langer dan 30 seconden ruiken is namelijk gegarandeerde hoofdpijn.
Jammer, want mijn vriendinnetje vindt het geweldig. Maar ze houdt rekening met mij. Dus ik mis ook fotokansen.
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
De uitleg is van Reko hoor, ik citeerde hem alleen maar.Papa100 schreef:Wolves fotografie, bedankt voor je uitleg. Er zit toch een klein adertje onder het gras. De scherpstelling is wel even zoeken, hoor. Maar alles goed ingesteld (S125, F8/11, ISO 100/160) dan kun je mooie resultaten bereiken.
Je hebt gelijk dat het scherpstellen soms even zoeken is, maar met een extra lampje zodat je nog ziet waar je scherp moet stellen is het goed te doen. Met een studioflitser met instellicht (en ja, die luxe heb ik
- Papa100
- Lid

- Contacteer:
Vandaag weer eens tijd gehad om lekker aan de slag te gaan met PS.
Ik heb nog een aantal foto's in de aanbieding omtrent dit onderwerp.
Hopelijk bevalt de up-date.
2.

3.

4.

gr
Peter
Ik heb nog een aantal foto's in de aanbieding omtrent dit onderwerp.
Hopelijk bevalt de up-date.
2.

3.

4.

gr
Peter