leuke foto, jammer dat je een beetje overbelicht zit aan de rechterkant, misschien plaatselijk daar iets donkerder maken? En ja je foto iets rechter plaatsen, lijkt nu bergop als je naar rechts zou stappen.
Zie een mooie herhaling als je er recht voor die bogen was gaan staan met je camera maar dan had je minder van de lichtstraal gezien denk . Maar had de foto ook wat meer onderbelicht . Dan was die lichtstraal ook beter uit gekomen .
mmh, ik weet het niet.
Ik zit er al enige tijd naar te kijken maar ik weet niet of ik het mooi vindt.
Het lijkt wel of de lichtstraal met PS erin is gezet (???).
Tja, da's duidelijk. Het spreekt dus niet aan.
Om eerlijk te zeggen had ik ook een beetje twijfels. Ik vind hem op zich wel mooi, maar er is iets mee.
Andere compositie: was niet mogelijk. Er liepen heel veel andere mensen in die gang en ik kon niet verder naar achteren. Bovendien was dit een even-snel-schieten-plaatje. Dit was tijdens een bustour en we hadden twintig minuten voor koffie (na drie uur bus echt nodig!), toilet (idem) en foto's. Ik liep weg, zag die straal en heb gauw nog een foto gemaakt. Als ik de tijd had genomen, had ik mijn andere lens gepakt.
Rechtzetten: ik heb zitten stoeien, maar dan verdwijnt er teveel van de randen van de foto (dit is geen crop, er is niet meer dan dit).