ja heb dat ook gemerkt maar heb zo stom geweest om de layers samen te voegen en kan die niet meer vergroten, had hem ook langer gewild.MaschaP schreef:
Maar ik vraag me na een tijdje toch ook af of in vergelijking met de schaduwen van het bankje en de boom, de schaduw van het mens niet wat aan de kleine kant is? En vooral in vergelijking met de schaduw van de boom, staat de schaduw van de mens niet te veel in onze richting? ALS ie dan toch meer richting bankje gaat, heb je meteen meer ruimte om hem wat langer te maken.
MAAR zoals ik zei, ik vind hem super gaaf! Ook zoals ie nu is. En er zijn er maar wienig die je dit na doen.

hog te veel om op te noemen en ben de helft weeral vergeten,shooter schreef:Ik vind hem ook top!
Wat heb je precies aan nabewerking gedaan?

thx zal dan eens kijken wat ik er nog kan aan doenmrJanneman schreef:Mooie sinistere plaat is dit. Wel had het mes iets groter mogen zijn om de essentie van de foto te benadrukken. Niet te veel want dan ligt het er te dik op. Misschien ben ik nu een mug die aan het ziften is!!! de titel moet je nu aanzetten om het RIPPER te zien.
Maar bovenal een mooie plaat waar je echt even kijken moet.