@Duckie, zie dit zeker niet als negatief....juist positief

Kan wel tegen een stootje hoor

wordt juist onzeker als er niets gezegd wordt!
De foto's werden tijden het binnenhalen bij Photobucket verkleint naar max 638pixels breed. In een eerder topic gaf ik ook aan dat ik ongetwijfeld iets verkeerd deed....wist alleen niet wat!. Daar ben ik inmiddels achter en je kunt dit bij Photobucket instellen. Nu haal ik ze binnen op 1024pixels breedste zijde. Als ik ze nu heb verkleint via Photoshop dan blijven ze dat ook op photobucket. Kijk dat is al 1 ding wat verbeterd is door jullie tips/commentaar.
Dat ik F11 heb gebruikt is nog pure onkunde

Heb heel veel gerommeld met diafragma keuzes om te kijken wat het deed met de foto's. Wat ik echt niet onder de knie heb en dus nog heel erg aan het uit proberen ben....dus de tip om niet boven de F8 uit te komen neem ik mee in de volgende keer proberen

Zou daar de onscherpte vandaan komen? Ik had trouwens geen statief mee (zal ik volgende keer ook doen).
Ook met corrigeren doe ik maar wat

Ik hoor iedereen dan over verscherpen na het verkleinen dus dat doe ik dan ook. Ik bewerk zoals ik zei met PSE7 en dan kies ik voor bewerken met instrumenten maar eigenlijk weet ik dus helemaal niet goed wat ik doe....Ik weet ook bijvoorbeeld niet in welke volgorde je het beste kunt bewerken? of bestaat er niet zoiets als een juiste volgorde en doet een ieder dat op gevoel.
Nu is het wel zo dat ik het bewerken zeker wil leren maar wil eerst eens een paar foto's maken waarvan ik zeg JA nu ben ik op de goed weg!.....daarna bewerken onder de knie krijgen.
Al met al ben ik blij met je tips en opmerkingen....waarvoor dank