En misschien kun je die linker lantaarn nog recht trekken in CS of zo maar ik vind hem mooi aantrekkelijk, en wijs met een ladderwagen.
Berlijn
-
andreas612
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Mooi, perfect was het geweest als je 2 milimeter hoger had afgedrukt 
En misschien kun je die linker lantaarn nog recht trekken in CS of zo maar ik vind hem mooi aantrekkelijk, en wijs met een ladderwagen.
-
andreas612
- Lid

-
andreas612
- Lid

lolSt3phan schreef:Ik vind de vertekening niet zo bijster storen hoor, het wegclonen van het torentje op je update echter wel
naja.. persoonlijk vond ik de eerste beter.. maargoed.. dat torentje hoort er inderdaad wel op
- Akira
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik vind de kleuren / belichting van het gebouw erg mooi! Het standpunt is ook erg goed gekozen.
Maar de vertekening en de wazige voertuigen ervoor vind ik eigenlijk alleen maar storen waardoor je niet lekker kunt genieten van het mooi vastgelegde gebouw.
Maar de vertekening en de wazige voertuigen ervoor vind ik eigenlijk alleen maar storen waardoor je niet lekker kunt genieten van het mooi vastgelegde gebouw.
-
andreas612
- Lid

Ik heb ook nog een andere foto van alleen het gebouw.. zal deze later posten (heb 'm hier niet op het werkAkira schreef:Ik vind de kleuren / belichting van het gebouw erg mooi! Het standpunt is ook erg goed gekozen.
Ik vind het lekker kijken. Wel zou ik een langere sluitertijd hebben gebruikt zodat de auto en de bus er niet zo aanwezig waren.
-
andreas612
- Lid

- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Kleuren in de eerste zijn erg fraai vind het standpunt op zich wel lekker alleen wat te krap van boven.
Bij de update mis je nu het torentje, maar vind in het origineel die scheve lantaarnpaal wel storend!
Laatste update vind ik niet zo qua compositie...
Bij de update mis je nu het torentje, maar vind in het origineel die scheve lantaarnpaal wel storend!
Laatste update vind ik niet zo qua compositie...