Rotterdam

Gebouwen en stedelijke landschappen
Plaats reactie
Tony
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Rotterdam

Bericht Geplaatst:

je foto zijn te klein om goed te beoordelen, even groter plaatsen anders moet ik dit topic sluiten :(

lees even de regels voor het plaatsen :) en zie de bovenkant van het topic voor de gewenste grootte hier op het forum ;)
Omhoog Profiel Website Foto's
Akira
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Rotterdam

Bericht Geplaatst:

1 heeft geen lekker standpunt en de lucht is helemaal wit uitgebeten. De kleuren van het gebouw vind ik wel lekker maar hier en daar lopen je donkere delen dicht.
Je zwart-wit opnames zijn erg vlak, kunnen veel meer contrast hebben. Ook lijken ze wat soft, misschien het gevolg van niet naverscherpen na verkleinen?
Je beeldopbouw kan beter, probeer onderwerpen meet te isoleren, gebruik te maken van in het beeld aanwezige lijnen of neem eens verrassend standpunt in.
Akira
Lid
Lid
Contacteer:

Rotterdam

Bericht Geplaatst:

Bewerk je de fotos na?
Als je photoshop gebruikt moet je eens het tooltje levels (niveaus) of de curves (curves) bekijken. Ben je bekent met het histogram? Anders moet je daar maar eens naar googelen, digitale fotografie en histogram. Met levels beinvloedt je namelijk het histogram en is een veelgebruikte manier om het contrast aan te passen. Zie hieronder: ik heb alleen het contrast aangepast met levels en naverscherpt (zou eigenlijk wat minder mogen).
Afbeelding
Industrial63
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Rotterdam

Bericht Geplaatst:

1 was strak geweest als je 'm symmetrisch had genomen en wat aan de lucht had gedaan , de Z/W platen doen mij niet zoveel , helaas...
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”