Judasoren en hondmensen

Allerhande foto's die je niet ter beoordeling wil zetten
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats reactie
Peter de Mooij
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Contacteer:

Judasoren en hondmensen

Bericht Geplaatst:

Vanmorgen vroeg op de fiets (4 graden ijs al op de weilanden hier) naar het Loetbos (16 km hiervandaan in de omgeving van Lekkerkerk). Op jacht naar Judasoren want dat soort paddo had ik nog niet en …gevonden natuurlijk. Het leuke van vroeg in het bos is dat je ook andere dingen voor de lens kan krijgen. Zo vond ik deze vreemd gekleurde Fazant met een aantal dames (welk soort is het?) En een buizerd zat (heb het naderhand uitgelopen) op 90 meter afstand in een boom. Geen mens te bekennen enkel een man met twee knappe vrouwen die ook in de bosjes liepen. Rond de klok van tien uur kwamen de eerste “hondmensen” die zo lekker door dat bos heen lopen te blèren en fluiten naar die rothond. Een woest monster dat je als je niet uitkijkt bespringt en onderkleddert met zijn enorme poten, terwijl de eigenaar er bij lacht. Nou dan hebben ze aan deze man een verkeerde want dan neem ik ook een kluit aarde ter hand waarmede in de eigenaar even een modderbehandeling geef.Tsss….
Afbeelding
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Tony
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Judasoren en hondmensen

Bericht Geplaatst:

die foto van die hond + eigenaar had ik er ook graag bij gezien......... :rof
en ben een beetje jalours op je buizerd :angel
Peter de Mooij
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Judasoren en hondmensen

Bericht Geplaatst:

Dank je Tony hij zat eigenlijk voor een echte mooie foto veel te ver maar ja beter iets dan niets...
Plaats reactie

Terug naar “Ratjetoe (Niet ter beoordeling)”