THX voor de reacties!

ik had trouwens wel foto´s van het restaurantje, maar die waren helaas niet zo heel erg scherp..
ik zal nog eens terug noeten gaan, ik heb nog steeds geen goede plek gevonden waar ik wat beter bv landende of opstijgende duesenflieger kan ´platen´.. langs de autoweg kan op zich wel, maar daar sta je niet zo heel erg veilig of lekker..
het groene hek is vrij hoog, dus je moet of een trapje meenemen of zoals ik de laatste keer gedaan heb, op de dorpel van de auto gaan staan.. het is best wel een stukje rijden vanaf hiero, dus ik kijk altijd eerst even naar vertrek-en aankomsttijden op internet, maar ja, zoveel vluchten gaan er hier eigenlijk niet zo heel erg.. schiphol is wat dat betreft natuurlijk makkelijker, en betere spotplaatsen..(met mcdonalds in de buurt..

)
langs die snelweg zie je dan ongeveer dit btw...
http://www.youtube.com/watch?v=zpTh3Oybjfwmakt wel een takeherrie, zo´n ding zeg..
heb hier vorig jaar ook wel eens gestaan, maar zoals ik al zei, het hek speelt echt parten, en ik heb er dus een heel stuk af moeten croppen..

(die ouwe meuk van het inmiddels failliete MK airlines staat er ook nog steeds trouwens..boeing 747-200F die nogal kerosinezuipers waren, en mede verantwoordelijk waren voor de ondergang van MK-airlines, en met de veiligheid namen ze het ook niet al te nauw.., met als gevolg enkele crashes, met name in afrika en eentje in canada....

)