Dit is een doordenkertje
Comments welkom,
Bedankt om te kijken,
Laurent

Bedankt om te kijken,
Laurent

cemberkas schreef:Als leek zeg ik: het ziet er prachtig uit!Met wat heeft u eigenlijk rekening gehouden bij het bepalen van de hoogte van de camera? Alleen met het onderwerp (Jezus)?

Tony schreef:ook al is je onderwerp licht, dan is het voor een mooie foto toch ook belangrijk dat je naar je compo kijkt.
het bovenraam b.v. had er voor mij dan ook helemaal op gemoeten, dus ook de rand van de nis. ik mis eigenlijk ook wat scherpte

Hallo,Mendel schreef:Als vierdelig onderwerp 'licht' is het meer dan doordacht. Vindt vooral het beeld onder het glas in loodraam, en het raam zelf aansprekend. Het altaar edoch spreekt me zelf, en als onderdeel in de opbouw minder aan, met de bloemen erop zelf enigzins rommelig. Had dit dus liever gezien met je standpunt naar voren, zodat altaar eraf viel...

Technisch erg mooi uitgevoerd, mooie belichting en scherpte. Voor de rest ga ik met Mendel mee.Mendel schreef:Als vierdelig onderwerp 'licht' is het meer dan doordacht. Vindt vooral het beeld onder het glas in loodraam, en het raam zelf aansprekend. Het altaar edoch spreekt me zelf, en als onderdeel in de opbouw minder aan, met de bloemen erop zelf enigzins rommelig. Had dit dus liever gezien met je standpunt naar voren, zodat altaar eraf viel...