Dank voor jullie reacties tot dusverre. Het doel van deze bewerking is uiteraard om het er surrealistisch uit te laten zien. Ik snap helemaal dat er een heleboel mensen zijn die zeggen dat dit niets met fotografie te maken heeft, en er helemaal niets aan vinden.
Dit is misschien een beetje off topic, maar ik vindt het fascinerend om te zien welke verschillende smaken en voorkeuren er bestaan. Had laatst een discussie met iemand over de film 'Inception', ik vindt het echt een verschrikkelijke film, mijn tenen gaan er krom van staan, elke shot afzonderlijk is even erg. Mijn tegenover vond het een geweldige film, dus compleet het tegendeel van mijn opinie. Ik zit zelf een beetje in de film/videoproductie, en technisch, dus wat betreft belichting en geluid, is er niets op aan te merken. Het komt dus neer op smaak en persoonlijke voorkeur. En probeer daar maar voor jezelf achter te komen, waarom je iets leuk vindt, of juist niet.
Ground Zero vond ik op zichzelf al surrealistisch. Er lopen duizenden mensen rond die allemaal naar het werk gaan, mensen uit de hele wereld, terwijl er ook weer flink gebouwd wordt. De hele aanslag heeft dus per saldo helemaal NIETS opgeleverd.
Zoals bekend hou ik ook nog wel eens van binaire schilderkunst / dikkere bewerkingen , maar hiervan krijg ik echt koppijn ....sorry.Wat minder kleurorgasme zou het een stuk beter doen denk ik...