Vandaag in het bos diverse mierenhopen gezien. Zoiets had ik nog nooit gezien. Zeer indrukwekkend...
Het is (natuurlijk) de hele tijd wriemelend in beweging. Heel creepy.
moeilijk om hier foto`s van te maken, heb dat ook ooit geprobeerd,(eigenlijk moet je dan plat op je buik gaan............lol ) ik vind deze redelijk gelukt vooral omdat je iedere keer iets korter bij komt. het blijft mooi om te zien hoe druk ze bezig zijn .
Leuk De derde vind ik helemaal niet zo slecht...
Is wel een kwestie van mikken en wegwezen. Als je de handleiding ter plekke moet doornemen, ben ik bang dat ze je al helemaal lekgebeten hebben
Leuke serie zo van klein naar groot.
Het hele bos stikt nu van die beestjes ik had woensdag bij een boom een mierenhoop gezien die zaterdag al drie of vier keer zo groot was Het was me daar zaterdag dus iets te druk, toen maar een andere boom gezocht waar er minder waren Maar bijna overal waar je keek zag je gemier op de grond
Hahaha ja bij dat echte gewriemmel moet je niet blijven staan, maar een paar meter ervandaan lopen er ook genoeg maar kan je er wel bij gaan zitten Maar ik heb er ook een paar op mijn hand gehad. Die wel heel gauw weggeblazen