Wat ik zelf gemerkt heb met flitsen bij macro is dat het liever niet moet, maar als je het gebruikt dan met mate. Je krijgt nl al erg snel overbelichting en glinsterpuntjes.
Zelf ben ik desondanks ook iemand die toch graag de flits gebruikt...
Vaak gebruik ik f8 diafragma om nog wat scherp te houden en stel ik de stluitertijd in op 1/200 a 1/250. De flits laat ik dan op 1/3 kracht zijn werk doen.
Dat is de standaard instelling die ik gebruik, terwijl ik bezig ben pas ik dit aan an de hand van het resultaat in mijn scherm van de camera

Voor mij levert dit meestal een goed resultaat op, blijft een beetje spelen nog, maar gelukkig met digitaal kunnen we een paar foto's meer maken dan vroeger

Als je een losse flitser hebt, probeer hem dan ook eens van de camera af te halen en dan van af een andere hoek te belichten. Geeft ook erg leuke resultaten.
Over de foto's:
de eerste is veels te veel uitgesneden, ik denk als je dit print dat er niets overblijft. Probeer dicht bij het onderwerp te komen, je hebt een leuke lens, moet kunnen volgens mij.
De tweede en derde zijn idd leuke probeersels om de instellingen mee te testen. Probeer hier geduld te nemen en wacht op een leuke pose van de spin, je zal zien dat geduld vaak beloont word. (Helaas ook vaker niet

)
Verder is het gewoon veel proberen, lekker spelen en vooral genieten van waar je mee bezig bent.