in memoriam, sjinouck..
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
- sjinouck
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
ooh, lieve mensen, wat lief dat sjinouck op de voorpagina mag staan..hartstikke bedankt, ik ben er gewoon helemaal stil van!
morgen komt sjinouck weer thuis, want dan mag ik de urn op komen halen.. zal weer erg moeilijk zijn , maar dan is ze weer terug thuis bij mij en de andere 2 beardie-meiden.. die zijn ook behoorlijk van slag af door alles, ik probeer ze er ook zo goed mogelijk doorheen te loodsen, ik merk gewoon aan alles dat ze hun maatje ook missen.. het zal nog wel even duren, voordat alles weer een beetje zijn normale gangetje gaat, maar het komt wel goed..
nogmaals, hartstikke bedankt!
morgen komt sjinouck weer thuis, want dan mag ik de urn op komen halen.. zal weer erg moeilijk zijn , maar dan is ze weer terug thuis bij mij en de andere 2 beardie-meiden.. die zijn ook behoorlijk van slag af door alles, ik probeer ze er ook zo goed mogelijk doorheen te loodsen, ik merk gewoon aan alles dat ze hun maatje ook missen.. het zal nog wel even duren, voordat alles weer een beetje zijn normale gangetje gaat, maar het komt wel goed..
nogmaals, hartstikke bedankt!
- Jo
- Lid

Een trouwe viervoeter is vaak een betere vriend dan ..................................
Heel veel sterkte Alex.
Ik moet er niet aan denken dat..............................
Het is een bijzonder fraaie foto. Koester deze: zeker nu het ook nog TC geworden is en voor de komende tijd veel sterkte!!!
Ik denk te weten hoe je je voelt!!!!!!!
Jo
Heel veel sterkte Alex.
Ik moet er niet aan denken dat..............................
Het is een bijzonder fraaie foto. Koester deze: zeker nu het ook nog TC geworden is en voor de komende tijd veel sterkte!!!
Ik denk te weten hoe je je voelt!!!!!!!
Jo

Heel veel Sterkte met het verlies van je trouwe maatje!!
Leef oprecht mee!!
- wilw
- Lid

- Contacteer:
Iedere honden/dieren bezitter weet helaas wat zoiets met je doet. Allemaal hopen we dat we deze beslissing nooit hoeven te nemen.
Het verdriet vervaagt in de loop van de tijd, herinneringen (en foto's) blijven voor altijd.
Wil
Het verdriet vervaagt in de loop van de tijd, herinneringen (en foto's) blijven voor altijd.
Wil
Sterkte sjinouck!
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooi dat je foto van Sjinouck op de voorpagina staat Alex! Een ere plaatsje voor bijna 15 jaar aan vriendschap is zeker terecht!!
Ik vind het gedicht van wendy36 trouwens ook best mooi!
- sjinouck
- Lid

- Contacteer:
Wolves fotografie schreef:Mooi dat je foto van Sjinouck op de voorpagina staat Alex! Een ere plaatsje voor bijna 15 jaar aan vriendschap is zeker terecht!!
THX!