Hdr heeft 2 bewerkingen : de foto's maken met goede instellingen + in de pc samenvoegen; dan ze ook bewerken.
Qua bewerken hebt ge er iets vies van gemaakt, sorry
Dank voor jullie reacties tot dusverre. Gek genoeg vind ik die kroeg juist die afgetakelde uitstraling hebben, ik heb het vermoeden dat ze dat ook opzettelijk gedaan hebben, het lijkt net op een tent in oud Havana, waar al 50 jaar niets meer aan gedaan is.
Maar goed, ik heb het bij 'Manipulaties' geplaatst omdat het geen foto is van de realiteit.
@AJL: nee hoor, de bar is echt niet zo vies, ik vrees dat ze anders geen klanten zouden hebben. Het is trouwens pseudo-HDR, men vond het maar niks dat ik daar stond te fotograferen, en ik kreeg slechts toestemming voor één snelle foto. Ik heb de 'aftakeling' inderdaad erg doorgetrokken...zal proberen een wat nettere versie te plaatsen...
Mooi onderwerp , helaas erg vlak en te kleurrijk geworden door je bewerking.Als ik naar je panofoto elders kijk (die met 24 platen) is die echt stukken beter. Mijns inziens is dit nou net niet de manier om (pseudo)HDR's aan te pakken......