Een nogal rechtoe-rechtaan foto van een boot in de IJssel bewerkt met zwart/wit, fotofilter en ruis erin gebracht om een "oude" look eraan te geven.
Is het wat?

In PSP zit het er standaard in onder "afbeelding" => "fotolijst...", dus ik neem aan dat het ook wel in PS zit. (helaas kan ik je daarbij niet helpen, maar er zijn vast wel leden die het wel kunnenAmyLee schreef:...maar zo'n mooi randje.....ik wou dat ik wist hoe je dat voor elkaar krijgt...

Welk programma gebruik je voor de fotobewerking? Voor CS5 weet ik wel een trucje...AmyLee schreef:Ik was ook al aan het poetsen, grovere ruis erin brengen, uitsnede veranderen en vignettering toevoegen toegekomen...maar zo'n mooi randje.....ik wou dat ik wist hoe je dat voor elkaar krijgt![]()
Komt er zo steeds beter uit te zien...de boot blijft natuurlijk te nieuw...maar helemaal top hoe jullie meedenken

Ik heb nog CS4Wolves fotografie schreef:Welk programma gebruik je voor de fotobewerking? Voor CS5 weet ik wel een trucje...AmyLee schreef:Ik was ook al aan het poetsen, grovere ruis erin brengen, uitsnede veranderen en vignettering toevoegen toegekomen...maar zo'n mooi randje.....ik wou dat ik wist hoe je dat voor elkaar krijgt![]()
Komt er zo steeds beter uit te zien...de boot blijft natuurlijk te nieuw...maar helemaal top hoe jullie meedenken