Het is 26 aug 2025 04:46

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Bruiloft in paars
 Bruiloft in paars
BerichtGeplaatst: 31 aug 2011 19:56 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Een paar shots die ik wilde delen met jullie, afkomstig van een recente bruiloft.

1.
Fotografie

2.
Fotografie

3.
Fotografie

4.
Fotografie

5.
Fotografie

Ben benieuwd wat jullie vinden, en of er eventueel nog foutjes inzitten. ;)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Bruiloft in paars
BerichtGeplaatst: 31 aug 2011 20:20 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
F1 tot f4 is fotograafwerk; f5 is leeksnapshot. Zoiets zou ik niet maken, laat dat maar aan de mensen zelf met hun gsm fotograferen of hun coolpix.

F3...ik ken de omgeving niet maar zou getracht hebben de bloemenbol volledig in beeld te krijgen, verder hebt ge immers een detail van gefotografeerd.

Mooie shoot :up

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Bruiloft in paars
BerichtGeplaatst: 31 aug 2011 20:24 
Lid
Fotografie

Ik volg AJL, daarnaast vind ik 't bij 3 jammer dat er nog iemand (fotograaf?) rechts in de reflectie op staat, of is dat bewust?

Bruiloft in paars
BerichtGeplaatst: 31 aug 2011 20:25 
Lid
Fotografie

Dank je voor je reactie :) Foto 5 is echter op verzoek van het paar. Iedereen daar rookt en drinkt, daar staat de groep ook om bekend, dus het verzoek was zoveel mogelijk mensen rokend/drinkend op de foto te zetten. Vandaar ;)

Hierbij de bloem volledig, echter vond ik de uitgesneden foto mooier. Het is intiemer en laat beter zien waar het om gaat, nl het logo van de auto waar ze beiden dol op zijn, en een deel van het boeket. Man en vrouw samen gevangen zeg maar.

Fotografie

Bruiloft in paars
BerichtGeplaatst: 31 aug 2011 20:26 
Lid
Fotografie

Rechts in de reflectie is de klokkentoren te zien. Ik heb gevraagd of hij aan de kant wilde, maar helaas ;)

Bruiloft in paars
BerichtGeplaatst: 31 aug 2011 20:31 
Lid
Fotografie

F3 : ik zou het bovenste deel in vierkant gebruiken; en de reflectie kun je retoucheren volgens mijn bescheiden mening

Profiel op dit foto forum
 Bruiloft in paars
BerichtGeplaatst: 31 aug 2011 20:45 
Lid
Fotografie

Gabriella schreef:
Rechts in de reflectie is de klokkentoren te zien. Ik heb gevraagd of hij aan de kant wilde, maar helaas ;)

Dat snap ik, dat vind ik juist een leuk detail, bedoel die man helemaal in 't hoekje rechts :)

Bruiloft in paars
BerichtGeplaatst: 31 aug 2011 21:03 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Geen slechte serie. Maar de laatste is gewoon niet goed met die zweem. Ik weet niet of je nog mooie foto's al dan niet in detail van de bruid gemaakt hebt, maar die moeten er zeker bij. Nu komt e serie wat kil over.De reflectie wegpoetsen kan, maar hoeft m.i. niet. Immers iedereen weet dat die toren er staat en het is ene mooi herkenningspunt voor degene die de toren kennen.
F1. misschien even rechtzetten of staan die knoppen scheef? Jammer dat er geen bruidegom op staat. Zo wordt het wel erg onpersoonlijk fotoboek.
F2 ook weer scheef en erg krap aan de boven en onderzijde. Geen voeten?? Misschien en crob maken zodat het lijkt dat je ingezoomd hebt op het paar.
F3. Een bloemenbom verschijnt bij mij op het scherm. Ik vind deze foto niet erg romantisch in een album. Gaat het over de bloemen of de auto?
F4 niet verkeerd, scherpte ligt te veel naar voren (op de P stand genomen, want dan is de camera je te slim af
F5 Zoals gezegd de slechtste foto. Linker persoon in de schaduw is storend en rechts nog zo'n persoon die er storend (een heel klein beetje) op staat. Ingezoomd of dichterbij had je een leuke foto van de bruid kunnen maken zonder kleurzweem.

Sorrie, maar zo kijk ik naar deze serie.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp