Stereofoto's verbluffend eenvoudig!!

Foto’s waaraan één of meer vervreemdende effecten zijn toegevoegd.
Plaats reactie
AndreaZ
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Mensen, ik had geen idee dat het zó simpel was! En je hebt er ook helemaal geen aparte hardware voor nodig.
1. Maak de eerste foto vanaf statief. verplaats het statief plm. 10 cm. maak de tweede foto
2. Lees beide foto's in photoshop...drie muisklikken... klaar!

En zo'n :kauw brilletje :kauw koop je online al voor 99 cent. kijk maar in google.

Onderstaande foto's maken heeft meer tijd gekost aan uploaden bij photobucket en photodrome dan dat het tijd kostte om de kiek te maken en de bewerking te doen. Het is écht zo simpel!!
En studeren is helemaal niet nodig. Ik heb naar een filmpje van 1 minuut gekeken op youtube om er achter te komen waar ik op moest klikken. :wacko

Hier zijn twee plaatjes uit de achtertuin :

Afbeelding

Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
Lein
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

zijn die brilletjes ook voor n schappelijke prijs in de winkel verkrijgbaar? Op internet bestellen betekent dus meer verzendkosten dan dat het product kost haha. Ben zo benieuwd hoe dit eruit ziet:)
Omhoog Profiel Website Foto's
dhldhldhl
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Heb net deze besteld :) https://www.dealextreme.com/p/re-useabl ... sses-41565 ben al mn papieren versies kwijt :dk
AndreaZ
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

@lein je hebt wel gelijk, maar waar praten we over? Ga jij naar de andere kant van de stad fietsen om een euro uit te sparen? Ik hou elke dag al een paar euro over op de fotorolletjes die ik niet hoef te kopen. gna gna. ;)
Voor de twijfelaars: op dit forum staan een stuk of 100 dergelijke foto's. Dus als je je spaarvarkentje sloopt om aan 99 cent + verzendkosten te komen, dan heb je straks wél iets om naar te kijken. En ik wil wedden dat je het dan zelf ook een keer wilt proberen. Precies zoals Mingus zegt. Eenvoudiger kan haast niet!
Omhoog Profiel Foto's
dhldhldhl
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Maar dan krijg je geen 3D effect...
dhldhldhl
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ja oke, dat kan inderdaad :D
Lein
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

AndreaZ schreef:@lein je hebt wel gelijk, maar waar praten we over? Ga jij naar de andere kant van de stad fietsen om een euro uit te sparen? Ik hou elke dag al een paar euro over op de fotorolletjes die ik niet hoef te kopen. gna gna. ;)
Voor de twijfelaars: op dit forum staan een stuk of 100 dergelijke foto's. Dus als je je spaarvarkentje sloopt om aan 99 cent + verzendkosten te komen, dan heb je straks wél iets om naar te kijken. En ik wil wedden dat je het dan zelf ook een keer wilt proberen. Precies zoals Mingus zegt. Eenvoudiger kan haast niet!
true! Ik ben gewoon ondanks mijn 29 jaar niet echt meegegroeid in het internetshoppen...op de een of andere manier gaat daar bij mij altijd iets mis met bestellen of bezorgen..I've been jinxed denk ik;)
Niels
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

even een domme vraag van mijn kant! Maar waarom moet ik een dure tv kopen, als ik op mijn scherm wel zo een foto kan bekijken. kunnen ze films dan niet op deze wijze maken?
Omhoog Profiel Foto's
dhldhldhl
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Dat doen ze af en toe, maar het is niet echt fijn kijken met zo'n rood/cyaan brilletje, en de kleuren zijn ook niet zo top...
Plaats reactie

Terug naar “Manipulaties”