Het is 29 jul 2025 21:26

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Bijna niet te doen
 Bijna niet te doen
BerichtGeplaatst: 07 sep 2011 16:36 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Naar aanleiding van mijn vorige atoombom. Hier nog een foto met de zon vol in de lens. Contrast is bijna niet voor de chip te overbruggen, ondanks RAW.

Fotografie

Exif 1/250 F/11 Iso 125. 24 mm

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Bijna niet te doen
BerichtGeplaatst: 07 sep 2011 16:51 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Vet!!! Ik heb er ook zoneen en idd wanneer komen ze nu eindelijk met een chip die onze ogen en hersenen benaderen, ipv meer en hogere ruis settings :) Ik wordt helemaal blij van dat angstig mooie blauw. Maar goed dat is ook mijn lievelings kleur :)

Scherp van voor tot achter misschien iets met dodge and burn om de rechter voorgrond op te trekken en de grootse H bom van ons stelsel iets te temperen?

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Bijna niet te doen
BerichtGeplaatst: 07 sep 2011 18:37 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
duckie schreef:
Vet!!! Ik heb er ook zoneen en idd wanneer komen ze nu eindelijk met een chip die onze ogen en hersenen benaderen, ipv meer en hogere ruis settings :) Ik wordt helemaal blij van dat angstig mooie blauw. Maar goed dat is ook mijn lievelings kleur :)

Scherp van voor tot achter misschien iets met dodge and burn om de rechter voorgrond op te trekken en de grootse H bom van ons stelsel iets te temperen?

Daar bij die H-bom heb ik een paar pixels te weinig :D . Rechts onder heb ik eea iets donkerder gemaakt, omdat het anders aan de onderzijde wat te vlak werd naar mijn idee.

Bijna niet te doen
BerichtGeplaatst: 07 sep 2011 18:48 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Ik vind het ondanks het uitgebeten wit een mooie plaat. Fijne compositie en kleuren namelijk...
Ik weet niet zeker hoor. Maar misschien kun je de iso verhogen zodat je kortere sluitertijden kan pakken en daardoor minder uitbijt? Of een verloopfilter aanschaffen...

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp