Het is 27 jul 2025 08:54

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Mijn vakanties
 Mijn vakanties
BerichtGeplaatst: 08 sep 2011 22:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Is weer een tijd voor me geleden,dat ik wat op het forum geplaatst hebt.Alles heeft een reden,moest helaas een paar weken terug ervaren dat 1 of andere rukker niet van andermans spullen af kan blijven,mijn complete tas met alles erin was weg. ipod zelf mijn schoenen konden ze gebruiken.mijn vakantie moest nog komen,Mijn eerste trip was een week mountainbiken met mijn maat in de vogezen.Bergen natuur en eindeloos fietsen,het leven kan mooi zijn.
de fotos zijn gemaakt met een olympus compact camera.

1.
Fotografie
2.
Fotografie
3.
Fotografie

Mijn tweede trip was met mijn schat en kate onze hond.Oosterijk (hause) was onze bestemming,een blok hutje op twee km hoogte,schitterend uitzicht op de bergen.dan mis je echt je camera.een land waar ik zeker terug ga komen.kon de camera van moeders lenen een fujifilm finepix compact camera.
4.
Fotografie
5.
Fotografie
6.
Fotografie

dank u voor het kijken,
groeten jeftha,

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Mijn vakanties
BerichtGeplaatst: 09 sep 2011 08:22 
Lid
Fotografie

Foto's zijn veel te donker. Zit ook geen licht op de fiets. Dubbel fout dus. Je weet wel mooie plekjes te vinden, dus maar weer gauw een goede cam kopen. Niemand is blij als z'n spullen gestolen worden, maar nu mag je weer een nieuwe uitzoeken -- dat is dan weer een voordeel.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Mijn vakanties
BerichtGeplaatst: 09 sep 2011 10:43 
Lid
Fotografie

Plekjes zijn inderdaad mooi, alleen de kwaliteit van de foto's is niet, jè van hé, zal ik maar zeggen :angel :D

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp