Het is 06 mei 2025 06:04

Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.

Auteur 112 is nooit leuk...
 112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 18:01 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
zeker niet, als je een van de eersten ter plaatse bent.. behoorlijk ongeluk, en meteen de auto uitgesprongen om ehbo te verlenen.. iedereen stond verstijfd, maar gelukkig hadden deze en gene al 112 gebeld.. helaas durfde zowat niemand het aan om richting de betrokken voertuigen te gaan.. :(

ben de sloot ingesprongen en heb bij de kleinste auto het portier opengerukt, en daar ag ik een ouder koppel zitten.. de mannelijke bestuurder had niets, zijn vrouw was er echter slechter aan toe.. ze was in shock.. zweten, lijkbleek, onregelmatige pols, pijn op de borst door de airbag, en ze kreeg braakneigingen.. de volvo aan de andere kant zat zwaarder in elkaar, en alle aandacht ging naar daar toe, zelfs door de snel gearriveerde hulpdiensten.. heb flink staan schreeuwen, dat deze oudere dame toch echt eerste hulp nodig had..gelukkig zagen ze het meteen en toen ging alles aan de gang.. heb nog assistentie verleend met de brancard en de plank, om slachtoffer uit de auto te krijgen.. ineens stond het vol met brandweer, ambulances en politie, en daarna heb ik het overgelaten aan de hulpdiensten..niet makkelijk, want je wilt eigenlijk altijd meer doen, dan je eigenlijk kan.. maar ik heb het toch losgelaten.. toch heb ik er ene slecht gevoel bij.. mss wel door alles wat zo snel gebeurde, en omdat ik nu tijd heb om over alles na te denken. ben zelf werkzaam in de zorg, ben getraind voor zulke situaties, en op zulke momenten gaat de knop VOL om, en doe je je ding.. nadenken doe je achteraf pas.. toch nog wat foto´s gemaakt van het hele gebeuren..en dat terwijl ik me er eigenlijk toch wel slecht door voel.. 112 is echt niks voor mij.. ik voel me toch wel schuldig eigenlijk.. :blush maar ja.. heb zo goed en zo kwaad als het kon, geprobeerd om alles buiten beeld te laten wat er niet in thuishoort..

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 18:19 
Lid
Fotografie

Wat een belevenis en met de foto's krijgt het verhaal van je meer diepgang.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 18:23 
Lid
Fotografie

Inderdaad een super spannend en shocking verhaal... Maar als ik het zo lees heb je toch echt wel je best gedaan en je steentje bij te dragen, niks om je schuldig over te voelen volgens mij :)

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 18:35 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Je hebt eerste hulp verleend op een fantastische manier! Een fenomeen dat mensen verstijfd raken in zo'n situatie maar jij niet. Voel je niet absoluut niet schuldig want je verdient alleen maar complimenten :up
Ta, en dan daarna nog even de situatie vastleggen..... daar ben je een fotograaf voor en die heeft altijd zijn camera in de aanslag ;)

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 19:25 
Lid
Fotografie

Wow heftig! En je hoeft je inderdaad zeker niet schuldig te voelen, ook mijn complimenten dat je je best hebt gedaan :up

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 20:21 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Wat een nare en schokkende gebeurtenis :(
M.i. heb je heel goed gehandeld..kan me voorstellen dat je er nog niet lekker bij voelt, maar volgens mij had je het niet beter kunnen doen :chapeau.
Dat je foto's gemaakt hebt..tja je bent toch fotograaf en je benadeelt er niemand bij toch :dk

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 20:37 
Lid
Fotografie

thx...

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 21:06 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Als oud politieman (KLPD) vind ik dat je het geweldig gedaan hebt. En dan ook nog de tegenwoordigheid van geest hebben om eea netjes op de plaat te zetten met respect voor de situatie. Nou hulde en een diepe buiging. Ja en dan zet je het op deze site en ga je voelen wat er gebeurd is. Best heftig als het je vak niet is. 112 is dus niets voor jou, maar je hebt een uitstekende reportage gemaakt! :good2 :good2 :good2 :good2

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 22:02 
Lid
Fotografie

Mooier dan gjdenbesten kan ik 't niet verwoorden, mooi verhaal, sterke reportage en vooral: jij hebt toch gehandeld en geholpen, niks om je voor te schamen of ergens over te twijffelen :good2

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 10 sep 2011 22:42 
Lid
Fotografie

thx.. heb achteraf gehoord dat het toch nog een vrij ernstig ongeval geweest is met beknellingen, en 4 gewonden.. beide auto´s zijn opengeknipt.. heb de camera pas gepakt toen de hulpdiensten er waren, op het moment zelf ben ik meteen uit mijn auto gesprongen om te gaan helpen ...

viel me ook op, dat er weer ramptoeristen waren, waaronder 1 motorrijder, die zo zat te kijken, dat hij met zijn motor viel..dus die moest ook nog geholpen worden... :(

ik hoop maar dat alles een beetje meevalt voor de slachtoffers.. en dat ze weer snel gezond en wel thuis zijn..

het blijft eng, als je op zo´n situatie afgaat, je weet immers nooit wat je gaat aantreffen in zo´n auto..laatste keer dat ik direct bij een ongeval aankwam, was het voor de bestuurster helaas te laat, die zat nog in haar auto, maar hulp mocht niet meer baten..(was met haar vw golf onder een oplegger terechtgekomen en dat zag er echt vreselijk uit.. :cry )

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 11 sep 2011 00:08 
Lid
Fotografie

foto's toch goed scherp! Heb het idee dat je het even van je af moet praten.....
Valt niet mee. Was ook een keer als eerste bij een ongeluk: auto vanaf de 3e rijstrook op de snelweg zo 4-5 keer over de kop de sloot in. Was samen een een ambulance verpleegkundige (buiten diensttijd). Het eerste wat ik zag was een kind van een jaar of 3 voorin..... Goed, de ambupleeg heeft direct de moeder bekeken en begeleidt, ik leidde het kind af die gelukkig niets had.....
Zou niet weten of ik foto's gemaakt zou hebben.
Gaan ze je nog informeren over de toestand van de mensen?

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 11 sep 2011 08:40 
Lid
Fotografie

Jeetje wat een gebeuren allemaal :shock
Zal toch een impact op je hebben, maar schuldig hoef je toch niet te voelen.
Je hebt gedaan wat je kon op het moment dat er nog niemand was, dus petje af hoor Fotografie

112 is nooit leuk...
BerichtGeplaatst: 11 sep 2011 11:24 
Lid
Fotografie

Jeetje, zit het met kippevel te lezen...
Knap gedaan hoor!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp