Beeld en standpunt zijn goed, zou wel spelen met de horizon uit het midden.
Spoor met landschap-HDR +update
- Schaeddy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Dat is snel
De horizon was inderdaad een probleem in deze, of een stuk van de boom af, of het spoor kappen, en dit vond ik wel wat hebben, al die verspringende lijnen, helaas gaat dit ten koste van de horizon
Bedankt voor je snelle reactie
Bedankt voor je snelle reactie
- Maribex
- Lid

- Contacteer:
Mij stoort die horizon hier helemaal niet, gegeven het beeld staat ie hier goed naar mijn mening.
De meerwaarde van hdr in deze foto ontgaat mij een beetje, maar is denk ik het meest functioneel hier om de sporen nog goed te laten zien. Persoonlijk tintje: in de die onderkant zou ik zelf graag wat meer contrast zien.
groet,
Martin
De meerwaarde van hdr in deze foto ontgaat mij een beetje, maar is denk ik het meest functioneel hier om de sporen nog goed te laten zien. Persoonlijk tintje: in de die onderkant zou ik zelf graag wat meer contrast zien.
groet,
Martin
- jans pierre
- Lid

ik ga er mee eens met de anderen
groetjes pierre
groetjes pierre
- Schaeddy
- Lid

Deva schreef:Ik heb hem inmiddels verschillende keren bekeken, maar ik vind hem nog steeds saai.
(maar ja, wat moet je nou met zo'n opmerking)
Bedankt weer voor jullie commentaren
Ik had geen last van toeterende treinen, want dit is het einde van het stoomlocdepot, dus weinig kans op ongelukken
- sjinouck
- Lid

- Contacteer:
ik heb hetzelfde gevoel hoor..Deva schreef:Ik heb hem inmiddels verschillende keren bekeken, maar ik vind hem nog steeds saai.
(maar ja, wat moet je nou met zo'n opmerking)
het ´kijkt´ niet zo lekker, ik zit wat met de spoorlijn die wat ongelukkig uit beeld loopt etc..w.s. komt het omdat deze plaat in portretstand getrokken is, met te weinig groothoek of zo, ik weet het niet..