Het is 19 jul 2025 00:03

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur twinkle twinkle little star
 twinkle twinkle little star
BerichtGeplaatst: 07 nov 2011 21:40 
Lid
Offline op het foto forum

Eerste post op dit forum, Benieuwd naar jullie meningen.
Serie waar ik aan werk.

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 07 nov 2011 21:45 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Zijn kinderlijke beelden, maar laat je niet in de luren leggen, zien er technisch heel goed uit, zowel de basisfoto's alsmede de bewerkingen tot een geheel.

Kleurrijke en kinderfantasieachtige beelden, is weer eens iets geheel iets anders. Voor mij een lichte voorkeur voor de derde, vanwege de diepte :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 07 nov 2011 21:52 
Lid

Dankje,
Ze moeten speels en kinderlijk overkomen. Er komen er 50. Ze staan als kinderlijk en fantasierijk tegenover 4 grotere beelden waar ik normaal mee klaar ben volgend jaar Mei. Nu zijn er reeds 2 af, indien interesse plaats ik ze erbij.

BerichtGeplaatst: 07 nov 2011 22:27 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Ik moet er even aan wennen. Mijn eerste indruk was, wat kinderachtig maar na enige bestudering toch wel zeer apart. Leuk voor aan de muur... begin ze steeds leuker te vinden :)

BerichtGeplaatst: 07 nov 2011 22:32 
Lid
Fotografie

Op dit formaat komen de enkele beelden het meest tot zijn recht, bij overzicht mis je toch wel wat gevoel :)

Ben benieuwd naar de rest.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
BerichtGeplaatst: 07 nov 2011 22:46 
Lid

ok, en ook wat uitleg. :)
Ik ben sinds vorig jaar bezig met een project dat ik wil tentoonstellen volgend jaar in Juni. Het gaat in grote lijnen over dagdromen. Ik heb, zoals velen waarschijnlijk, een druk leventje, en ik wil op één of andere manier tonen dat er van die kleine momenten zijn, waarin je wilt, kunt, gewoon verdwijnt in je gedachten. Misschien is het ook een zoektocht naar m'n eigen kindertijd.
Dit toon ik in 4 beelden waarvan er tot nu 2 van af zijn. Ze zijn groot geprint (150 op 60). Ik ga nu niet te diep in op inhoud, kijk misschien eens.

Ik ben nu gestart met het middenluik, zo zie ik het voorlopig. Het is een soort reis in spelvorm. Ik las veel over tarot en was geboeid door de manier waarop de kaarten in beeld werden gebracht. Het onvoorspelbare voorspellen vind ik erg fascinerend. Het fenomeen tijd, want daar draait alles in m’n project uiteindelijk om probeer ik in beeld te brengen. Ik ga opnieuw aan de slag met hulp van kinderen. We werken rond origami. Met een eenvoudig simpel blaadje maakten we verschillende dieren. Ik gaf hun de vrijheid om in fantasie een volwassene mee te nemen met hun geplooid diertje. De volwassene komt binnen in een stilte.. Trekt de drukke deur achter zich dicht en ziet een muur vol cirkels. In het midden van de ruimte ligt een origami papieren spel. Je kent dat wel, zo’n plooidingetje waar iedereen als kind ooit mee z’n toekomst heeft voorspeld. Wel, de volwassene mag meespelen, en uiteindelijk beslist het lot welke reis hij mag maken. Ik probeer een 50 tal cirkels te maken, cirkels omdat ik misschien onbewust de link leg met een ander beeld dat ik vorig jaar maakte. cirkels die misschien op een kijker wijzen, op avontuur, ….

Benieuwd naar jullie oprechte meningen. :)

Fotografie

Fotografie

BerichtGeplaatst: 23 apr 2012 11:58 
Lid
Fotografie

Dit topic helemaal gemist....maar moet even zeggen....wauw! :up

Daarom ook even dit "kickje" bij mijn reactie....erg benieuw naar meer (en de tentoonstelling)...

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp